woensdag 28 januari 2015

Vakantievoorpret

Ik hou, net als waarschijnlijk velen, enorm van op vakantie gaan. Het op vakantie gaan is niet het enige wat leuk is, ook geniet ik van de voorpret. Deze tijd van het jaar is een echt ‘vakantievoorpret-periode’. De kerstvakantie is net achter de rug en plannen worden gemaakt voor de zomervakantie.

Oke, het kiezen van een bestemming en accommodatie is met een hele grote vriendinnengroep niet altijd een gemakkelijke opgave. Uiteindelijk lukt het altijd. Eenmaal alles hebben geboekt begint het researchen. Heerlijk vind ik dat, zoeken naar mooie bezienswaardigheden en foto’s van witte stranden met blauwe zeeën, waarbij je lekker kunt wegdromen.

Vandaag is mijn vakantievoorpret extra groot. Ik verheug mij op dit moment niet alleen op de zomervakantie, morgen ga ik namelijk naar Rome! Woehoee! De voorbereidingen zijn in volle gang: koffer inpakken, inkopen doen, lijstjes maken met bezienswaardigheden en fototoestellen opladen niet te vergeten!

Leuk weetje: Nederlanders hebben volgens onderzoek de grootste vakantievoorpret. Dus mensen geniet allemaal van deze 'vakantievoorpret-periode'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten