woensdag 14 januari 2015

Geluk? Het is maar net hoe je het ziet...

Jeetje, wat ben ik blij dat ik niet op vakantie ben. Het is hartstikke duur, inpakstress en je hebt niet je eigen bed- en badkamer. Oh, en dan heb ik het nog niet gehad over de heen- en terugreis, uren jezelf moeten vermaken in een auto of vliegtuig.

Oh en… ik ben ook heel blij dat ik geen eigen auto heb.  Phoeeeh, dat kost pas een hoop: aanschaf, verzekeringen en niet te vergeten: benzine! Ook zou ik altijd de Sjaak zijn en al die dronken mensen naar huis mogen taxiën. En wat zou ik super bang zijn dat ‘mijn bakkie’ helemaal in de prak rijd, ik moet er niet aan denken! Daarbij zou dat kreng ook eens in de zoveel tijd schoon gemaakt moeten worden, als ik ergens niet op zit te wachten…
Zo zie je maar weer: net zoals elk nadeel zijn voordeel heeft, heeft ook elk voordeel zijn nadeel! Zie de dingen gewoon zoals jij het wilt zien, geluk gegarandeerd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten