zondag 28 december 2014

Birthdayparty

De afgelopen dagen heb ik geen post meer geplaatst op mijn blog. Sorry daarvoor, maar ik had het te druk met leuke dingen. Ik wilde van de feestdagen genieten. Aan school denken daar werd ik dus even niet gelukkig van. Ik heb dus gewoon even een aantal dagen lekker niets gedaan, behalve eten en feesten.      
              
Terwijl ik zat te genieten van het eindeloos vele eten bedacht ik me dat het eigenlijk best vet is waar we mee bezig zijn. Gewoon flink kanen, zuipen en feesten met de reden dat er zo’n tweeduizend jaar geleden een baby werd geboren die de naam Jezus kreeg. Speciaal voor deze man, die al een heel aantal jaartjes overleden is, tuigt het gros nog elk jaar een hele dennenboom op met lichtjes en ballen. Echt serieus, hoe tof als er mensen zoveel jaar nadat je gestorven bent nog steeds feest op de dag van je verjaardag vieren. Hier in Nederland zijn we echte partyanimals, we plakken er gewoon nog een dagje achteraan.

Ik vond dat Jezus weer een geslaagde birthdayparty heeft gegeven vanuit boven, amen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten